سردار زارع‌کمالی، از ساخت ۳۶ واحد مسکونی در محمدآباد یزد  خبر داد.

سردار زارع‌کمالی، از ساخت ۳۶ واحد مسکونی در محمدآباد یزد  خبر داد.

سردار زارع‌کمالی، از ساخت ۳۶ واحد مسکونی در محمدآباد یزد  خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۱۲
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به همراه رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از پروژه ساخت واحد‌های مسکونی در محمدآباد یزد گفت: کار ساخت این واحد‌ها از دهه مبارک فجر شروع شده و قرار است تا پایان تابستان تکمیل و تحویل مددجویان شود.

سردار زارع کمالی افزود: درصورتی‌که زیرساخت‌ها و مجوز‌های لازم توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) فراهم شود، این آمادگی را داریم که سالیانه ۸۰۰ واحد مسکونی را ساخته و به محرومان تحول دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم گفت: سپاه و بسیج ظرفیت‌های فراوانی برای ساختن کشور به ویژه در حوزه محرومیت زدایی به میدان آورده و نگاه ویژه‌ای به خانواده‌های محروم به ویژه مددجویان کمیته امداد دارد.


سردار سلیمانی افزود: در همین راستا طی توافقی که با کمیته امداد انجام شده، بسیج در سراسر کشور ۴۰ هزار واحد مسکن برای این خانواده‌ها احداث خواهد کرد و در مراسمی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، ۱۰ هزار مورد از این خانه‌ها، تحویل مددجویان شد.


وی خاطرنشان کرد: در استان یزد ظرفیت‌های بسیاری برای تحقق این اهداف در سازندگی و محرومیت‌زدایی وجود دارد و این ظرفیت‌ها به میدان آمده و خانه‌های بسیار مستحکمی با متراژ مناسبی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد آغاز شده است.

ارسال نظر
captcha